10/31/15

L'AVENTURA D'ENSENYAR A APRENDRE

Aquest és un treball fet per Marta Udina Torres.
Va decidir fer aquest treball quan tenia 13 anys. El va publicar quan en tenia 17 i estudiava segon de Batxillerat i actualment fa els estudis de Mestre d’Educació Infantil a la Universitat de Barcelona.
Marta Udina

L’AVENTURA D’ENSENYAR A APRENDRE
“...
Finalment, ha arribat el moment d’haver de desenvolupar el meu propi repte, el Treball de Recerca. Al principi em vaig plantejar fer un  treball sobre l’educació especial, ja que era un tema en l’àmbit de l’educació bastant desconegut per mi. Aquest tema em resultava molt atractiu, però, no era realment allò que jo volia treballar. Després vaig tenir clar que havia de buscar alguna cosa referent amb l’educació infantil que era allò que realment a mi m’apassionava.
Fa uns anys, la meva mare, va començar a treballar a una escola d’Esparreguera. En aquesta escola tenien una manera molt diferent de treballar, d’educar i d’aprendre que ràpidament em va cridar l’atenció.
Treballaven per Projectes, un mètode d’aprenentatge molt nou per a mi i que jo no havia tingut la oportunitat de poder experimentar. I així, al sentir parlar a la meva mare durant tant temps d’aquesta increïble manera d’aprendre dels  infants, se’m va començar a despertar la curiositat de saber més coses i investigar. Finalment he decidit enfocar el meu Treball de Recerca a l’aprenentatge basat  en el Treball per Projectes a l’educació infantil...”

Aquí teniu el seu treball:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

LES NIMFES

Les nimfes són divinitats de la natura de la mitologia grega i la mitologia romana venerades com a genis femenins de les fonts, dels mar...